Звіт
роботи керівника апарату суду за 2013 рік
14 лютого 2013 року смт. Іванівка
Звіт проведено відповідно до плану роботи суду на 1 квартал 2014 року.
Звіт проведено за наступними розділами.
1.Організаційна робота суду
В 2013 році робота суду планувалася щоквартально, на кожен квартал було складено плани роботи суду.
Згідно планів роботи суду за перший, другий, третій та четвертий квартал 2013 року було здійснено ряд заходів, а саме: підведено підсумки роботи суду за 2012 рік; проведено загальні збори трудового колективу працівників апарату суду та затверджено колективний договір на 2013 рік; кожного понеділку на протязі першого та другого кварталу 2013 року головою суду проводились оперативні наради суддів; кожного понеділку керівником апарату суду проводились оперативні наради працівників апарату суду, також кожного понеділку проводились спільні наради голови суду з керівником апарату суду; відповідно до окремого плану проводилось навчання з суддями Іванівського районного суду Херсонської області та працівниками апарату суду; здійснювались перевірки роботи секретарів суду, секретарів судових засідань, помічників суддів; головного спеціаліста з інформаційних технологій, а також перевірки в кадровому діловодстві; проводилась підготовка та направлення до ТУ ДСА України в Херсонській області річних, піврічних та квартальних статистичних звітів по всім формам судочинства, а також звітів про зверненням громадян; забезпечувався контроль загальної організації канцелярії суду; секретарями судових засідань здійснювалась організаційна робота щодо забезпечення розгляду справ, які надійшли до суду; здійснювалась робота по проведенню конкурсів на заміщення вакантних посад працівниками суду; у квітні 2013 року проведено День відкритих дверей для учнів Іванівського професійного аграрного ліцею; у червні та грудні 2013 року проводилось опитування громадян відвідувачів суду, щодо якості роботи суду; у районній газеті «Нове життя» висвітлювалась інформація про заходи, які проводились в суді, а також інформація про діяльність суду; проводилась постійна робота по наповненню інформацією офіційного веб-сайту Іванівського районного суду Херсонської області.
На протязі 2013 року відповідно до планів роботи суду проведено 16 планових перевірок роботи працівників апарату суду, а саме:
1. Перевірка роботи канцелярії суду щодо виконання вироків по кримінальним справам в частині звільнення засудженого від відбування покарання з випробуванням за період 2012 року.
2. Перевірка роботи канцелярії суду в частині направлення довідок за формою 6 про наслідки розгляду кримінальної справи за 4 квартал 2012 року.
3. Перевірка роботи канцелярії суду по передачі судових справ та документів діяльності суду за 2012 рік до архіву суду та відбору справ для знищення у районному суду.
4. Перевірка роботу канцелярії суду щодо документального забезпечення та обліку документообігу суду.
5. Перевірка роботи по направленню копій судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень за 1 квартал 2013 року.
6. Перевірка роботу кадрової служби.
7. Перевірка ведення обліково-статистичної роботи щодо якості заповнення всіх видів обліково-статистичних карток у КП « Д-3»
8. Перевірка роботи секретарів судових засідань щодо оформлення журналів судового засідання.
9. Перевірка роботи канцелярії суду по виконанню кримінальних справ ( проваджень) в частині знищення речових доказів.
10. Перевірка роботи канцелярії суду по виконанню кримінальних справ в частині покарання у вигляді штрафу.
11. Перевірка роботу головного спеціаліста з інформаційних технологій.
12. Перевірка строків виготовлення протоколів судових засідань.
13. Перевірка роботи помічників судді щодо належного заповнення карток обліку сум матеріальних збитків установлених судом.
14. Перевірка правильності та своєчасності відправки судових рішень до ЄДРСР.
15. Перевірка роботи секретарів судових засідань щодо оформлення журналів судових засідань.
16. Перевірка секретарів судових засідань щодо формування судових справ (матеріалів кримінального провадження).
За 2013 рік проведено позапланові перевірки, а саме:
- здійснено перевірку щодо встановлення надбавок за вислугу років суддям та державним службовцям та присвоєння рангів державним службовцям;
- здійснено перевірку правильності формування судових справ;
- здійснено перевірку виконання канцелярією суду справи про адміністративне правопорушення відносно Богатирьова О.В.;
- здійснено перевірку виконання канцелярією суду справи №2111\7\2012 за позовом Трошиної Л.А. до Трошина В.О.;
- здійснено перевірку щодо належного оформлення списку справ призначених до розгляду;
- здійснено перевірку щодо своєчасного внесення до КП «Д-3» інформації щодо дат та часу призначення справ до розгляду;
- здійснено перевірку своєчасності виготовлення журналів судових засідань;
- здійснено перевірку своєчасності виготовлення журналів судових засідань та підшивки судових справ;
- здійснено перевірку фіксування судового процесу технічними засобами відеозапису.
Всі акти перевірок було обговорено на оперативних нарадах працівників суду та прийняті відповідні рішення.
Протягом 2013 року в районному суді проведено 38 оперативних нарад працівників апарату суду на яких розглядалися питання про надходження справ до суду, своєчасність здачі справ та матеріалів до канцелярії суду, виконання рішень ( ухвал, постанов, вироків) по справам; оформлення справ після їх розгляду; стан передачі копій судових рішень для направлення до Єдиного державного реєстру; обговорювався стан виконавчої та трудової дисципліни в суді, розглядались акти проведених перевірок працівників суду також розглядались та обговорювались рішення ради суддів загальних судів, рішення Європейського суду з прав людини, листи апеляційного суду Херсонської області та ТУ ДСА України в Херсонській області, вирішувалися виробничі питання.
Проведено загальні збори трудового колективу працівників суду, на яких заслуховувався звіт уповноваженого на представництво інтересів трудового колективу про виконання умов колективного договору за 2012 рік. Прийнято колективний договір на 2013 рік.
На виконання завдання рішення ХІ чергового з’їзду суддів України від 22 лютого 2013 року в Іванівському районному суді Херсонської області розроблено план заходів щодо підвищення рівня правових знань громадян про судові системи та порядок захисту своїх прав і законних інтересів.
2. Кадрова робота
Станом на 01.01.2013 року за погодженням з головою суду ТУ ДСА України Херсонської області затверджено штатний розпис на 2013 у кількості 18 штатних одиниць, з яких:
Голова суду-1
Заступник голови суду -1
Суддя-1
Керівник апарату суду-1
Заступник керівника апарату суду -1
Помічник голови суду -1
Помічник судді -2
Консультант суду -1
Судовий розпорядник -1
Секретар судових засідань -3
Старший секретар суду – 1
Секретар суду -1
Головний спеціаліст з інформаційних технологій – 1
Друкарка 1 категорії -1
Прибиральник службових приміщень -1
З 18 штатних одиниць державних службовців – 13, службовців -1.
На протязі 2013 року вакантними були посади:
- заступник голови суду - з 01.09.2005 року;
- керівник апарату суду з 16.04.2013р. по 01.07.2013 р.
- заступник керівника апарату суду з 01.07.2013 р. по
- консультант суду - до 20.08.2013 р.;
- помічник судді – з 12.03.2013 р.;
- секретар судових засідань – з 02.08.2013 р.;
- судовий розпорядник – з 15.05.2013 року
На протязі 2013 року вносилися зміни до штатного розпису, а саме: 01.12.2013 р.. Внесення змін зумовлено тим, що відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік» поетапно збільшувалась мінімальна заробітна плата.
Ведення кадрової документації відповідає вимогам чинного законодавства. Накази про призначення, звільнення, заохочення, відпустки та інші готує заступник керівника апарату суду, на якого покладені обов’язки з ведення кадрового діловодства. Їх реєстрація ведеться в журналах установленого зразку та відповідно до номенклатури справ.
Ведення особових справ суддів та працівників апарату суду відповідають вимогам Постанови КМУ від 25.05.1998 р. № 731 « Про затвердження Порядку ведення особових справ державних службовців» (із змінами і доповненнями, внесеними постановами КМУ від 24.01.2001 р. № 56, від 19.09.2007 р. № 1151) та Методичних рекомендацій щодо ведення обліку кадрів і кадрового діловодства в місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції ( затвердженої наказом ДСА України 20.03.2007 р. № 24);
Ведення трудових книжок суддів та працівників апарату суду відповідають вимогам Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників ( затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 р. № 58 із змінами і доповненнями).
Прийняття на державну службу здійснюється на підставі статті 15 Закону України „Про державну службу” на конкурсній основі, з проведенням іспитів, на яких, насамперед, враховується професійна компетентність, рівень освіти, досвід роботи, моральні якості претендентів, згідно із вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 „Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців” та наказу Головного управління державної служби України від 08.07.2011 р. № 164.
Стосовно осіб, які претендують на зайняття посад державної служби проводиться спеціальна перевірка відомостей відповідно до Порядку організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов»язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування. Затвердженого Указом Президента України від 25.01.2012 р. № 33/2012 ( зі змінами).
У 2013 році проведено 2 засідання конкурсної комісії на заміщення вакантної посади консультанта суду та судового розпорядника здійснено одне переведення з посади заступника керівника апарату суду на посаду керівника апарату суду, одне переведення з посади помічника судді на посаду секретаря судових засідань та одне переведення з посади консультанта суду напосаду судового розпорядника, здійснено одне прийняття на посаду заступника керівника апарату суду та одне прийняття на посаду консультанта суду.
У першому кварталі 2013 року проведено роботу з декларування доходів суддями та державними службовцями відповідно до ЗУ «Про запобігання та протидію корупції».
Розроблено та затверджено графік відпусток суддів та працівників апарату суду на 2014 рік.
Сформовано та затверджено список осіб зарахованих до кадрового резерву на 2014 рік.
Підготовлена інформація щодо потреби у підвищенні кваліфікації суддів та працівників апарату суду.
Складено та надіслано до ТУ ДСА статистичну звітність за формами: № 6-ПВ, 9-ДС станом 31 грудня 2013 року, інформацію про кількісний та якісний склад державних службовців та службовців за 2013 рік.
На протязі 2013 року проводилось постійне оновлення даних в локальній системі «Картка» ЄДКС «Кадри».
На протязі 2013 року було видано накази про встановлення надбавки за вислугу років Крисановій В.І., Комарову С.М., Кидрук О.Д., Довбні Є.С. та присвоєно чергові ранги державним службовцям Новаку С.І. та Пєстріковій С.П.
З метою реалізації державної антикорупційної політики, профілактики та попередження причин і умов, які сприяють проявам корупції та іншим правопорушенням в Іванівському районному суді Херсонської області розроблено План заходів щодо запобігання і протидії корупції на 2013 рік.
3. Заходи по правовій пропаганді та довідково-кодифікаційна робота.
У 2013 році головою суду Крисановою В.І. було прочитано 6 лекцій.
У 2013 році в районній газеті « Нове життя» опубліковано п’ять статей, які стосуються роботи суду, а саме: інформація про День відкритих дверей, який проводився у суді, інформації щодо впровадження нового функціонала «Електронний суд», обліково – статистичну інформацію про роботу суду, а також про зміни у розмірі судового збору відповідно до ЗУ «Про судовий збір»
Протягом 2013 року до районного суду від громадян надійшло одне звернення з інших питань, яке визнано необґрунтованим. Терміни розгляду та дачі відповіді не порушувався.
Протягом 2013 року запити про надання публічної інформації до суду не надходили.
В районному суді в контрольному стані підтримуються наступні контрольні кодекси:
- Земельний кодекс України;
- Кодекс про адміністративні правопорушення;
- Кримінальний кодекс України;
- Кримінально-виконавчий кодекс України;
- Кримінально-процесуальний кодекс України;
- Сімейний кодекс України;
- Митний кодекс України;
- Житловий кодекс Української РСР;
- Кодекс законів про працю України;
- Цивільний кодекс України;
Всі зміни та доповнення до діючого законодавства в контрольні кодекси вносяться шляхом вклеювання текстів нової редакції статей або доповнень.
4.Фінансово-господарська діяльність
Протягом 2013 року відповідно до направлених подань начальнику ТУ ДСА України в Херсонській області була здійснена оплата наступного:
- у квітні придбано один штам (судова повістка) та одну гербову печатку на загальну суму 335 грн.;
- у вересні проведено капітальний ремонт приміщення холу суду на загальну суму 126 000 грн.
У квітні від ТУ ДСА України в Херсонській області отримано комплект для відеоконференцзв’язку для кімнати свідків на загальну суму 528 грн.;
У липні місяці 2013 року отримано та встановлено комплект системи відеоконференцзв’язку для залів судових засідань на загальну суму 38946 грн.
У вересні 2013 року територіальним управлінням ДСА України в Херсонській області було виділено кошти у сумі 26700 грн на які придбано вугілля та дрова у кількості: 17 тон – вугілля та 5,55 м3 – дров.
У жовтні 2013 року від територіального управління ДСА України в Херсонській області було отримано п’ять блоків безперебійного живлення, один системний блок та монітор до персонального комп’ютера на загальну суму 4687 грн..
У листопаді 2013 року від територіального управління ДСА України в Херсонській області отримано багатофункціональний пристрій Самсунг СКХ 3405 на загальну суму 1945 грн.
У 2013 році укладено наступні договори: з підприємством поштового зв»язку щодо доставки поштової кореспонденції; з Іванівським комунальним підприємством «ІКС» (водопостачання та вивіз сміття); з редакцією районної газети «Нове життя» про надання платних послуг щодо розміщення оголошення в газеті.
Протягом 2013 року укладалися трудові угоди з трьома робітниками для здійснення цілодобового чергування в приміщенні суду та під час опалювального сезону.
У 2013 році суд повністю був забезпечений поштовими конвертами, журналами, папками на зав»язках, папками скорозшивачами та миючими засобами.
У листопаді 2013 року в районному суді з метою забезпечення дійсних даних бухгалтерського обліку шляхом їх порівняння з фактичним даними проводилася інвентаризація товарно-матеріальних цінностей. Укладено договори з працівниками апарату суду відповідно до їх заяв про особисті речі. Укладено договір з Іванівським районним управлінням юстиції в Херсонській області про безоплатне тимчасове користування майном. Матеріальні цінності районного суду, загальна сума, яких становить 1004982, 37 грн., знаходяться на відповідальному зберіганні у керівника апарату суду Комарова С.М.
За 2013 рік районним судом було використано в роботі на відправку простої кореспонденції – 1515 шт. конвертів та марок на суму 3026,00 грн., а також на відправку рекомендованої кореспонденції – 2396 шт. конвертів та марок на суму 20577,40 грн. Всього на загальну кількість: конвертів – 3911 шт. та марок на суму – 23603,40 грн.
Кожного кварталу до Іванівського відділення Генічеської ОДПІ подавалися звіти:
- за формою 1 ДФ по податковому розрахунку сум доходу, нарахованого ( сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку;
- звіт по податку на землю;
- звіт екологічного податку.
Щомісячно до ТУ ДСА в Херсонській області направлялися рахунки та акти виконаних робіт для оплати за отримані комунальні послуги та акти на списання поштових знаків.
Здійснювався постійний контроль по ліміту спожитої електроенергії та недопущення переліміту.
5.Робота з програмним комплексом, прийом обладнання
та налаштування
Відповідно до вимог п.12 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2009 року № 1007 в частині направлення копій судових документів виключно в електронній формі з використанням електронно-цифрового підпису, районним судом до Єдиного державного реєстру судових рішень здійснювалася стовідсоткова відправка судових рішень від кількості розглянутих справ.
На протязі 2013 року встановлено 15 оновлень КП « Д-3». 12 оновлень КП «Д-3» встановлено в ручному режимі, 3 оновлення встановлено в автоматичному режимі. На даний момент у суді використовується версія 3.10.3
По обслуговуванню бази даних здійснюється наступна робота:
a. Архівація бази даних проходить автоматично з копіюванням на флеш носій.
b. Щоденна перевірка архівних копій бази даних з копіюванням на флеш носій.
c. Щоденно підмінюється флеш носій.
d. Щоденна перевірка log файлів.
e. Один раз на тиждень проводиться відновлення бази з підміною.
f. Щомісячне збереження бази користувачів security.fdb, а також копіювання на флеш носій.
Антивірусне забезпечення ESET NOD32 Antivirus 4 Business Edition оновлено до версії: 4.2.64.12 Оновлення антивірусних баз проходить щоденно в автоматичному режимі.
Збереження інформації та документів проводиться наступним чином: папку Мої документи перенесено на локальний диск «D:\» у кожного користувача комп’ютера, після архівації автоматично переноситься через локальну мережу на файловий Сервер.
ПЗ «Ліга-Закон» оновлено до версії: 3.9.1. Архівація даних автоматична, оновлення бази проводиться щоденно в автоматичному режимі о 18:30.
Моніторинг якості ADSL каналу свідчить про те, що канал працює без збою з підключеною швидкістю 4Мбит/с:
Проводилося редагування та постійне оновлення веб-сайту http://iv.ks.court.gov.ua Іванівського районного суду Херсонської області.
Проведено планові профілактичні роботи щодо комп’ютерів, які перебувають на балансі Іванівського районного суду Херсонської області.
На протязі 2013 року 8 разів здійснювалась відправка до ТУ ДСА України в Херсонській області картриджів на заправку.
У 2013 році проведено ремонт одного лазерного принтера Кенон ЛБП 3000.
Протягом 2013 року вирішувалися наступні питання:
1. З працівниками апарату суду проведено інструктаж по пожежній безпеці.
2. З Іванівським РЕЗ і ЕМ вирішено питання стосовно перенесення оплати рахунків за спожиту електроенергію та щодо не відключення від електромережі приміщення суду у березні, жовтні, листопаді та грудні 2013 року.
3. В Іванівській селищні раді отримано вапно.
4. Організовано роботу по вичищенню каналізації на території суду.
5. Проведено суботники на території приміщення суду та закріпленій території.
Керівник апарату суду С.М. Комаров